با افتتاح کارخانه نوآوری در استان البرز، 500 فرصت شغلی ایجاد می شود.

استاندار البرز با اشاره به تلاش ها برای تحقق جهش تولید و اشتغالزایی در استان گفت: فاز اول کارخانه نوآوری این استان برای 500 نفر اشتغالزایی به همراه دارد .

به گزارش جماران، عزیزالله شهبازی روز شنبه در مراسم رونمایی از خودروهای جدید آتش نشانی کرج با بیا اینکه از اول کارخانه نوآوری این استان برای 500 نفر اشتغالزایی به همراه دارد، گفت: درسال جهش تولید تلاش می شود تا با بهره برداری از پروژه های مختلف اقتصادی بسترها را برای اشتغالزایی هرچه بیشتر فراهم کرد .

وی درادامه اظهار داشت: روند تکمیل پروژه های شهرداری های استان رصد می شود و  شهرداری کرج در مقابله با کرونا به‌خوبی پای کار بوده است.
شهبازی گفت: خودروهای جدید آتش‌نشانی که امروز مراسم رونمایی از آن را شاهد بودیم با اعتباری ۳۱ میلیارد تومانی وارد سازمان شدند.
استاندار البرز در بخش دیگری به روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج اشاره کرد و یاد آورشد : عملیات ریل گذاری در سه ایستگاه به طول شش و نیم کیلومتر انجام شده و طبق گفته‌های شهردار کرج تا آبان ماه امسال به سرانجام می‌رسد.
شهبازی با اشاره به روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج نیز گفت: این پروژه طرحی ماندگار است و در تاریخ مدیریت شهری کرج می‌ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.