محمد علی طالبی در نشست مشترک بازرس کل و روسای گروه‌های بازرسی با قدردانی از اقدام‌های صورت گرفته افزود: همکاری سازمان بازرسی برای اصلاح روندها و رویه ها می‌تواند به جای محدود کردن فعالیت‌ها بر روی موارد خاص و معدود، ما را به سوی اصلاحاتی بزرگ سوق دهد که سالیان طولانی استان از آن بهره‌مند گردد.

وی ادامه داد: باید فضایی فراهم شود تا مدیران شجاع و دلسوزی که در مسیر پیشرفت استان قدم بر می‌دارند احساس کنند که در مسیر اقدامات خود مورد حمایت سازمان بازرسی قرار خواهند گرفت.

این مسوول گفت: دستگاه‌های دولتی نیاز دارند که در گام‌های بزرگی که در مسیر توسعه و تولید بر می‌دارند سازمان بازرسی را به عنوان یکی از حامیان قوی در کنار خود داشته باشند تا موانع مرتفع شود.

طالبی ، حمایت سازمان بازرسی از اقدامات بزرگ در سال‌های اخیر نه تنها موجب دلگرمی و حرکت بیشتر به سوی پیشرفت بوده بلکه مقدمه‌ای برای همراهی و حمایت دیگر نهادها نیز بوده است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط  عمومی استانداری ، وی بیان کرد: این سازمان در خصوص مسائل اولویت‌داری همچون مساله آب می تواند با ارائه راهکارهایی برای افراد و نهادهای فعال در این زمینه، مسیر را برای اجرای این طرح‌ها هموار سازد.

استاندار یزد تصریح کرد: سازمان بازرسی می‌تواند نقش قابل توجهی در مطالبه گری و تقویت مسوولیت‌پذیری در ارگان‌ها و سازمان‌ها داشته باشد و در همین راستا می‌تواند با بررسی فعالیت دستگاه‌های اداری و اجرایی دلایل عدم اجرای مصوبات را از آنها مطالبه کند.

در این دیدار بازرس کل استان گزارشی از اقدام‌ها و فعالیت‌های انجام گرفته در سال گذشته و به برنامه‌های پیش رو اشاره کرد و همکاری همه مسوولان و عمل به مقررات را خواستار شد.

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.