محمدعلی طالبی عصر روز سه‌شنبه در کارگروه پژوهش استان افزود: برخی دستگاه‌ها طرح‌های پژوهشی ندارند و باید بر اساس شرایط و نیازها نسبت به تهیه، تدوین  و اجرای آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: کارگروه پژوهش استان برنامه‌های متعددی دارد که نیازمند همراهی و همکاری همه اعضاست ، ضروری است فهرستی از موضوعاتی که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد مشخص و اقدام شود.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: به تمام دستگاه‌های اجرایی به خاطر اهمیت فعالیت‌های تحقیقاتی در موضوع‌های مختلف اختیار داده می‌شود تا نسبت به فعالیت جدی در این بخش اقدام کنند.

طالبی بیان داشت: پس از ارائه طرح‌های پژوهشی نسبت به بررسی موضوع و محتوای آن در کارگروه اقدام و سپس در راستای خدمت به مردم و ارتقای برنامه‌های اداری مورد استفاده  قرار گیرد.

استاندار یزد پیشنهاد کرد که فعالیت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی بر اساس نیاز و شرایط اولویت‌بندی و سپس در کارگروه استان جمع‌بندی و نهایی شود.

طالبی با تاکید بر انتخاب مجری‌ لازم برای نظارت بر فعالیت‌های علمی و پژوهشی در استان تصریح کرد: باید برای جلوگیری از هدررفت بیت‌المال و کاهش مشکلات، کار  نظارت و مراقبت، مناسب صورت گیرد.

در این کارگروه هرکدام از اعضا بر اهمیت فعالیت‌های پژوهشی در دستگاه‌های اجرایی بر حسب ضرورت و به‌صورت دقیق تاکید و همکاری نخبگان را خواستار شدند.

۷۵۳۶/  ۲۰۴۷ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.