به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری ، ‌محسن صادقیان افزود: مجتمع خدماتی و بین راهی پرهام تا کمتر از یک‌ ماه آینده به بهره برداری می رسد و مناقصه راه اسفندآباد صفاشهر برگزار شد.

‌وی با  بررسی وضعیت سیل بندها و بندهای خاکی رحیم آباد اظهار کرد: به دلیل پر بودن مخزن این بندها از آب و در جهت جلوگیری از تخریب و همچنین افزایش نفوذپذیری بیشتر آب در سفره های آب زیرزمینی، نسبت به تخلیه بند اول اقدام شود.

این مسوول تصریح کرد: در جریان سیلاب های احتمالی بعدی باید مراقبت بیشتری از سوی دستگاه های مرتبط صورت گیرد و در صورت عدم تخلیه بند اول از آب سیلاب، از بندهای انحرافی بالادست استفاده شود.‌

صادقیان همچنبن از مسیر سیلاب غرب ابرکوه بازدید کرد و  گفت: باید هرچه سریع‌تر مطالعات این مسیر تکمیل و طی امسال و قبل از شروع بارندگی های آخر سال، عملیات اجرایی لازم انجام شود.

طرح فاضلاب شهر ابرکوه و تامین آب شرب پایدار برای  این شهر نیز از دیگر پروژه هایی بود که توسط معاون عمرانی استاندار مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید مشکلات تامین مالی فاضلاب و اعتبار  لازم جهت خط انتقال و مرمت چاه های شرب مورد بررسی قرار گرفت.

صادقیان خاطر نشان کرد: در جهت رفع مشکل این پروژه ها لازم است از ردیفهای استانی و کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاری استفاده ‌کنیم.

مرکز شهرستان ابرکوه  د ۱۴۰ کیلومتری یزد قرار دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.