رضا زارع‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مهریز تلاش مضاعفی را آغاز کرده‌ایم، اظهار داشت: در این راستا سه کارخانه تعطیل شده این شهرستان به چرخه تولید بازگشتند.

وی بیان کرد: کارخانه آرد مهریز که نزدیک به ۱۵ سال از تعطیلی آن می‌گذرد با تغییر مدیریت تا سه ماه آینده دوباره راه اندازی می‌شود.

زارع زاده با بیان اینکه با راه اندازی این سه واحد تعطیل شده، بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال در شهرستان ایجاد می‌شود، افزود: یک کارخانه دیگر تولید لبنیات است که چند سال تعطیل بود و با پیگیری‌های انجام شده قرار است دوباره شروع کار به کند.

زارع زاده همچنین از افتتاح ۹ واحد تولیدی در شهرک سنگ با ۶۵۰ نفر اشتغال در سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال ۹۸ هیچ واحد صنعتی و تولیدی تعطیل نشد که این افتخاری برای شهرستان مهریز است و امیدواریم بتوانیم مثل گذشته حامی و همراه سرمایه گذاران باشیم.

فرماندار مهریز همچنین از پیگیری و حسن نظر خیّران شهرستان برای اجرای پروژه‌هایی در مهریز خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که داشتیم چند پروژه بزرگ در بخش‌های آموزش، گردشگری، فرهنگی، عمرانی، درمانی و … در سال جاری کلید خواهد خورد.

وی با بیان اینکه ساخت جاده سلامت نیازمند دو میلیارد تومان بودجه است، گفت: این جاده به طول ۹ کیلومتر از مدتی قبل از تفرجگاه طبیعی کوه ریگ به سوی غربالبیز، آسیاب دوسنگی، چشمه حسن آباد و سپس به طرف روستای خورمیز تعریف شد.

زارع زاده با بیان اینکه تکمیل این جاده را شخصاً پیگیری می‌کنم، بیان داشت: ساخت این جاده به خاطر وجود مناظر طبیعی و کوهستانی و قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوا، نقش مهمی در جذب افراد و استقبال مردم و مسافران در طول هفته به خصوص روزهای تعطیل دارد.

فرماندار مهریز همچنین پیگیری احداث مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری، پیگیری ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی، پیگیری ساخت اردوگاه اتباع بیگانه در خارج از شهر مهریز، تهیه بانک نخبگان شهر، پیگیری وضعیت کاروانسرای شاه عباسی و تکمیل روشنایی یزد - مهریز را از موارد مهم در دست پیگیری برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.