جانشین سپاه الغدیر با بیان آمادگی کامل قرارگاه پدافند زیستی برای مقابله با شیوع کرونا گفت: این رزمایش گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند است که با مشارکت ۴۵۰ بسیجی در تمام شهرستان‌های استان اجرا شد.

سرهنگ حسین زارع کمالی در این رزمایش افزود: هماهنگی هرچه بیشتر برای مقابله همه جانبه با شیوع این ویروس مهمترین هدف برگزاری این رزمایش با مشارکت بسیجیان سپاه الغدیر و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی است.

وی با بیان این‌که تیم‌های بازرسی در قالب این رزمایش مأموریت نظارت و کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در صنوف مختلف بر عهده دارند، گفت: قرارگاه پدافند زیستی سپاه با تمام ظرفیت در خدمت سلامتی مردم است.

زارع کمالی، برگزاری این رزمایش مشترک را در قالب اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا دانست و بیان کرد: برخورد قانونی با هرگونه تخلف بهداشتی از جمله مأموریت‌های تعیین شده برای این رزمایش است.

همچنین معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز  از  آغاز به کار ۱۲۰ تیم عملیاتی درقالب رزمایش مشترک گام دوم فاصله گذاری هوشمند خبر داد.

دکتر محمدرضا دهقانی مشارکت گسترده بسیج سازندگی، ‌بسیج اصناف و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی را از نقاط قوت این رزمایش بهداشتی در استان دانست.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.