محمد علی طالبی  در جلسه بازدید از واحدهای صنعتی و صنفی میبد و اردکان که به منظور بررسی اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام شد افزود: در هفته‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا شاهد آمار بالای مبتلایان به این بیماری در این 2 شهرستان بودیم .

وی ادامه داد: با مجموعه سیاست‌ها و برنامههای مسوولان و همکاری  مردم و واحدهای صنعتی و صنفی، آمار بالای مبتلایان به کرونا در اردکان و میبد مدیریت شد و شاهد کاهش مبتلایان در این دو شهرستان هستیم.
این مسوول با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی از جمله نگرانی‌های مردم در زمینه شیوع بیماری کرونا بودند اظهار کرد: در همین راستا مجموعه‌ای از  مقررات و دستورالعمل ها را تدوین شد و این پروتکل‌ها مهمترین عامل پایین بودن درصد کارگران مبتلا به کرونا است.
طالبی با اشاره به احساس تعهد موجود در واحدهای تولیدی استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: این حس تعهد موجب شد تا  شاهد حد اعلای توجه به مسائل بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.
استاندار یزد با بیان اینکه یزد اولین استان در کشور بود که پروتکل‌های بهداشتی را با همکاری صاحبان صنایع تدوین و به واحد های تولیدی و صنعتی ابلاغ کرد گفت:  مشارکت و همراهی مناسب واحدهای صنعتی و تولیدی با مسوولان اجرایی در شهرستان‌ها موجب اجرایی شدن مناسب این پروتکل در واحدهای صنعتی شد.
به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی استانداری ، طالبی خاطر نشان کرد: واحدهای صنعتی  در کنار توجه به امر تولید، مشارکت خوبی در تامین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی داشته و نیز در کمک به افراد بی‌بضاعت هم فعال بوده‌اند.
 بازدید از 2 واحد تولیدی و صنعتی، یک هایپر مارکت و واحد فروشگاهی و محل احداث شو روم کاشی و سرامیک، از جمله برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه به شهرستان‌های اردکان و میبد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.