در این برنامه فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه این شهید اشراف بسیار کاملی در ارتباط با جریان حرکت مبارزاتی حضرت امام (ره) و انقلابیون در نقاط مختلف داشت گفت: تمام این ویژگی‌ها سبب شد که ایشان به عنوان محور مبارزه با ساواک قرار گیرد.
سرهنگ رضا پورشمسی افزود: این شهید والامقام در شهرهای مختلف مشغول به مبارزه با رژیم طاغوت بود و بلافاصله پس از انقلاب اسلامی و تشکیل کمیته‌های مردمی از سوی شهید صدوقی(ره) به عنوان فرمانده کمیته معرفی شد.
فرمانده سپاه الغدیر اظهار کرد: سپاه مولود نظام است و حتی می‌توان گفت که پیش از انقلاب این نهاد شکل گرفته بود ولی در برهه‌ای از زمان، گروه‌های متعدد و تشکل‌های نظامی داشتیم که فعالیت می‌کردند.

پورشمسی یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامیداشت و بر ترویج  فرهنگ ایثار در جامعه به خصوص بین نسل جوان در برهه کنونی و تهدید نرم دشمنان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، هواپیماهای متجاوز آمریکایی در چنین روزی در سال ۱۳۵۹ با هدف آزادکردن جاسوسان خود به خاک ایران تجاوز کرد که با امدادهای غیبی در صحرای طبس سرنگون شدند.

صحرای طبس در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب این شهر  قرار دارد که آمریکایی ها با ورود به این منطقه قصد آزادی جاسوسان خود را در تهران داشتند ولی چند فروند هواپیما و بالگرد نظامی آنها در اثر وقوع توفان شن و امدادهای الهی از بین رفت و دچار شکست سخت نظامی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.