حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز دوشنبه در جمع تعدادی از روحانیون افزود: راه‌اندازی کانال مناسب در فضای مجازی برای ارتباط با مردم هر منطقه ضروری است تا پاسخگوی احکام شرعی و مشکلات مردم باشند .

وی ادامه داد: مهمترین رکن ارزیابی مبلغان دینی و فرهنگی به حضور فعال آنها و تهیه و بازنشر محتواهای مناسب بستگی دارد و در این خصوص باید بیش از گذشته اقدام‌های ضروری بر اساس شرایط زمان به عمل آید .

این مسوول اظهار کرد: ائمه جماعات در هر منطقه و محله باید با بهره‌گیری از فضای مجازی نسبت به بیان احکام و سخنرانی در خصوص مسائل مختلف اقدام کنند که وجود آن بسیار احساس می‌شود.

نجیمی تاکید کرد: روحانیون با همکاری پایگاه‌های مساجد ، طرح کتابخانه مجازی ویژه جوانان و نوجوان و مسابقه نقاشی را به خصوص در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی کنند.

وی یادآور شد: برپایی ائمه جماعات مساجد با همکاری هیات امنا برای قرائت ادعیه و توسل در ایام ماه مبارک رمضان در زمان خاص به صورت افرادی در منازل اقدام بعمل آورند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت:  باید از موازی کاری در عملیات‌های فرهنگی پرهیز شود تا بتوان بهتر اهداف مقدس جمهوری اسلامی را محقق کرد .

نجیمی همچنین به اهمیت برگزاری طرح کمک مومنانه اشاره کرد و همکاری روحانیون ، مساجد و مردم را در اجرای کامل آن در استان خواستار شد.

استان یزد یک هزار و ۵۰۰ روحانی دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.