محمد جواد محمدی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: کارگاه های مجازی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان همراه با آموزش نقاشی، طراحی، سفالگری ودیگر رشته های هنرهای تجسمی مورد استقبال اعضا توسط مربیان توانمند هنری استان، هفته ای ۲بار به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای این طرح ابتدا ۲ کارگاه مجازی به تفکیک برای اعضای پسر و دختر راه اندازی شد، ادامه داد: کارگاه های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیز با حضور مربیان هنرمند وتوانمند کانون، هفته ای چهار مرتبه در ساعت های تعیین شده توسط کارشناس مربوطه و هماهنگی با مربیان به صورت منظم و مستمربرگزار می شوند.
وی بیان کرد: این درحالی است که مربیان یک روز قبل ازبرگزاری کارگاه اقدام به تهیه عکس وفیلم از مراحل عملی کارگاهی که قرار است برگزار شود کرده و مطالب مورد نیازرا آماده می کنند وهمچنین بعداز پایان هرکارگاه آثار انجام شده توسط اعضا در گروه به اشتراک گذاشته می شود.
محمدی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز، بخش مکاتبه ای خرم آباد با حضور کودکان و نوجوانان کم بضاعت از حومه شهر و روستاها، گروهی را با عنوان «دوست مکاتبه ای» بامشارکت والدین اعضا تشکیل داد و این گروه نیز با حضور۲۰۲ عضو در مناطق حاشیه نشین و روستاها در حال فعالیت است.

وی اظهار داشت: مربی مکاتبه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در شهرخرم آباد با تشکیل گروه در فضای مجازی تعدادی از اعضای این مرکز را درگروهی گرد هم آورد و نامه نگاری مجازی را آغاز کرد و دراین گروه طرح های ادبی به صورت عمومی از طرف اعضا ارائه می شود و مربی به نامه های قبلی، به صورت خصوصی پاسخ می فرستد.
محمدی ادامه داد: با توجه به متفاوت بودن سطح اعضا، و پراکندگی منطقه ای که در این گروه وجود دارد و گوشی هایی که در دسترس اعضا نبوده و متعلق به والدینشان هستند، امکان برگزاری کارگاه وجود ندارد، اما طرح های ادبی، ویژه برنامه های کانون، مسابقاتی که در کانال کانون بارگزاری می شود، همگی به اطلاع اعضا می رسد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.