به گزارش روز پنجشنبه اداره کل میراث فرهنگی تهران، پروانه حیدری با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی  صنایع دستی در فضای مجازی  دشوارتر از آموزش حضوری است و استاد نیازمند صرف وقت بیشتری برای هدایت کارآموزان از راه دور می باشد افزود: در شرایط  کنونی به دلیل حضور هموطنان در منزل باید از فرصت های پیش رو در بستر فضای مجازی برای توسعه و رونق صنایع دستی استفاده کنیم.

حیدری افزود: در حال حاضر دو کارگاه آموزش مجازی نقاشی روی سفال و حکاکی روی چرم برای علاقه مندان به هنر های سنتی در حال برگزاری بوده و جلسات آن یک بار در هفته در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد تا فراگیران فرصت تمرین و انجام مراحل آموزشی را در منزل داشته باشند.

معاون صنایع دستی تهران گفت: آموزش مجازی صنایع دستی مجازی از جمله حذف محدودیت های مکانی و زمانی را به همراه داشته است که اجرای موفق آن می تواند در دوران پسا کرونا نیز برای علاقه مندان ادامه داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر رشته هایی را برای آموزش مجازی انتخاب که از طریق فضای مجازی امکان آموزش و اجرای آن برای فراگیران فراهم باشد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.tehran.mcth.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.