علی کریمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا،با بیان اینکه این امر مرهون تلاش نیروهای این نهاد است، هدفگذاری تهیه و جانمایی نقشه منابع طبیعی را ۳۲۲ هزار و ۹۹۶ هکتار در سال ۹۸اعلام کرد و افزود: در این بخش شاهد تحقق ۱۰۰ درصد اهداف پیش‌بینی شده هستیم.

وی با بیان اینکه کاری که مانع توسعه زمین خواری اراضی موقوفه و دولتی می شود، صدور اسناد مالکیت طرح  کاداستر(حدنگار) برای اراضی است تصریح کرد: در این بخش هزار و ۲۵۹ جلد سند مالکیت صادر شد.

به گفته کریمی سال گذشته ۲۰۰ جلد سند مالکیت طرح یادشده برای این بخش در نظر گرفته شد که با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ،شاهد ۶ برابر پیشرفت در این بخش هستیم.

وی پیشرفت تحقق صدور اسناد مالکیت باقیمانده اراضی موات داخل در محدوده و حریم قانونی شهرها را هزار و ۳۵۹ ، مستندسازی و صدور مالکیت اسناد مالکیت سایر دستگاه ها را هزار و ۹۴۹ ، تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به طرح کاداستر ( موجود در خزانه اموال دولتی ) را ۴۱۳ و تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به کاداستر اراضی ملی را ۱۰۷ درصد اعلام کرد.

هم اکنون ۲۱ نفر نیروی محافظ در یگان حفاظت استان  یزد مشغول به خدمت هستند که حفاظت از هفت میلیون هکتار از اراضی ملی را برعهده دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.