به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، امروز در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان‌های اردکان و میبد، اظهار کرد: این بازدیدها به منظور بررسی اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی استان انجام شده است.

استاندار یزد ادامه داد: با مجموعه سیاست‌ها و برنامه‌های مسئولان و همکاری‌های مردم و واحدهای صنعتی و تولیدی، آمار بالای مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان‌های اردکان و میبد مدیریت شده و شاهد کاهش آمار مبتلایان در این دو شهرستان هستیم.

وی افزود: فعالیت واحدهای صنعتی از جمله نگرانی‌های مردم در زمینه شیوع بیماری کرونا بود که در همین راستا مجموعه‌ای از پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را تدوین کردیم و این پروتکل‌ها مهم‌ترین عامل پایین بودن درصد کارگران مبتلا به کرونا در استان است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد تصریح کرد: احساس تعهد موجود در واحدهای تولیدی استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب شده تا شاهد بالاترین حد توجه به مسائل بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

طالبی گفت: یزد اولین استان کشور بود که پروتکل‌های بهداشتی را با همکاری صاحبان صنایع تدوین و به واحدهای تولیدی و صنعتی استان ابلاغ کرد.

استاندار یزد اظهار کرد: مشارکت و همراهی مناسب واحدهای صنعتی و تولیدی با فرمانداران و مسئولان اجرایی در شهرستان‌ها موجب اجرایی شدن مناسب این پروتکل‌ها در واحدهای صنعتی شده است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی استان در کنار توجه ویژه به امر تولید، مشارکت خوبی در تأمین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی داشته و در کمک به افراد بی‌بضاعت هم فعال بوده‌اند.

به گزارش مهر، بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی، یک هایپر مارکت و واحد فروشگاهی و بخش کنترل مرکزی یک واحد کاشی و سرامیک، از جمله برنامه‌های بازدید طالبی در سفر یک روزه به شهرستان‌های اردکان و میبد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.