جواد کمال آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در ابتدای جاده چک چک بر اثر جاری شدن سیل اظهار داشت: پس از کسب اطلاع ازین حادثه، نیروهای امدادی هلال احمر بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند و علیرغم تاریکی هوا و بارش شدید باران عملیات جستجوی دو کودک مفقود شده را آغاز کردند.

وی بیان کرد: جسد یکی از کودکان پس از ساعتی جستجوی شبانه در فاصله ۷۰۰ متری خودروی واژگون در سیلاب پیدا شد و تلاش برای پیدا کردن کودک دوم کماکان ادامه یافت.

کمال آبادی عنوان کرد: با تلاش چهار تیم و ۲۰ نفر از نجاتگران تیم‌های امدادی شهرستان اردکان و واکنش سریع و تیم یزد با چهار خودرو امدادی و نیروهای مردمی، جسد دومین حادثه دیده سیل نیز در فاصله تقریبی پنج کیلومتری با جاده اصلی اردکان - طبس حدود ۱۰ کیلومتری منطقه چک چک این شهرستان کشف شد.

رئیس هلال احمر اردکان افزود: جریان سیل، خودرو پاترول را واژگون کرده بود که به گفته شاهدان، راننده خودرو هنگام گرفتار شدن در سیل، از خودرو پیاده شده و با دو فرزند و همسر خود سعی می‌کنند خودشان را نجات دهند اما در بین راه، سرعت و قدرت آب باعث جدا شدن کودکان از پدر و مادر شده و سیل آنها را با خودش می‌برد.

به گزارش مهر، بر اثر سیلاب ناشی از بارندگی چهارشنبه شب در اردکان به تعدادی از راه‌های شهرستان خسارت وارد و برخی جاده‌ها نیز مسدود شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.