دکتر امیر رضا چمنی عصر چهارشنبه در  گفت و گو با ایرنا افزود: با شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان، بیش از ۲ ماه مردم در قرنطینه خانگی بسر می‌برند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

وی ادامه داد: این خانه نشینی طولانی و بلاتکلیفی مردم می‌تواند باعث افزایش استرس و تنش های روحی  گردد و از طرفی تعطیلی فضای کسب وکار و کاهش درآمد بسیاری از مشاغل خدماتی باعث نگرانی درخصوص طولانی شدن زمان قرنطینه شده است.

این متخصص اعصاب و روان تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی متولی اصلی درمان و نیز ارزیابی وپایش بیماری کروناست و با توجه به اشراف این معاونت  به میزان ظریب اشغال تخت‌های بیمارستانی و بخش‌های مراقبت ویژه (ICU) به کرونا  و میزان ورودی وخروجی بیماران بستری، معتبرترین منبع درخصوص وضعیت بیماری است .

چمنی گفت: با عنایت به پیش‌بینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ورود به فاز کنترل بیماری در ۲ هفته آینده به نظر می‌رسد همکاری و همدلی عموم مردم در انجام این امرمهم ستودنی و قابل تحسین است  و در فضایی آکنده  از اخبار بد و منفی و ناامید کننده ، این پیام می‌تواند بهترین نوید و خبرخوش برای مردم استان باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.