به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی تامین اجتماعی یزد، دکتر محمدحسین توحیدی فر مدیر درمان استان در آیین تجلیل از این سه نفر گفت: تنها سلاح مبارزه با کرونا به عنوان دشمن برای پرستاران داوطلب،« جان» است.

وی افزود:  اقدام داوطلبانه پرستاران اعزامی به قم در شرایطی که هنوز ویروس کاملا در ایران ناشناخته و هراس انگیز بود، فراتر از ایثار است زیرا تصور این موضوع خارج از ذهن تصور انسان‌های معمولی است که فردی جان خود را برای نجات همنوع خود در طبق اخلاص قرار دهد.

وی با اشاره به مفهوم فتبارک الله احسن الخالقین ادامه داد: در این شرایط است که این کلام خداوند تجلی پیدا می‌کند زیرا یک انسان با انتخاب خود از جانش می‌گذرد تا جان انسانی را نجات دهد.

رییس درمان تامین اجتماعی یزد اظهار کرد: در آن وضعیت تمام بیمارستان‌های قم از جمله بیمارستان امام رضا(ع) با سیلی از بیماران نیازمند مراقبت ویژه روبرو بود، درحالی‌که در استان ما هنوز این بیماری فراگیر نشده بود.

وی ادامه داد: در پاسخ به ندای استمداد مدیر درمان تأمین اجتماعی قم و با فراخوان از نیروهای داوطلب، آنها سریعا اعزام شدند که نه به اندازه سه نفر بلکه به اندازه صدها نفر انگیزه به نیروهای در حال خدمت آن بیمارستان کمک کردند.

در حال حاضر به غیر از شهرستان‌های خاتم و بهاباد در هشت شهرستان‌ دیگر استان یزد درمانگاه تامین اجتماعی وجود دارد و ۲۷ شعبه با سه باجه به مردم خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.