به گزارس خبرنگار ایرنا، مریم مرادی ،فرزند رزمنده دیروز و آسمانی امروز یکی از پرستاران مهربانی است که به عنوان کارشناس هوشبری در بیمارستان سینای دلفان خدمت می کند.
وجدان کاری، عشق به خدمت ،نوع دوستی و نیاز بیمارستان به پرستار و نگرانی از شیوع کرونا در مهمانان مراسم جشن، خانم مرادی را مجاب می کند که با  توافق همسر مراسم جشنی که برنامه ریزی شده بود را کنسل کند و در خدمت بیمران کرونایی باشد.
یدالله کاظمیان همسر خانم مرادی می گوید: فبل از شیوع ویروس کرونا با توافق همسرم ۲۶ اسفندماه سال ۹۸ به عنوان زمان عروسی انتخاب شده بود.

وی افزود: کلیه تمهیدات و اقدامات  لازم را  برای برگزاری باشکوه مراسم جشن عروسی انجام دادیم  از جمله رزو تالار، سفارش کارت دعوت، آشپز و طراحی کارت دعوت از مهمانان  انجام گرفت  و همه چیز برای برپایی جشن  عروسی فراهم  بود  که خبرهای شیوع کرونا در کشور پخش شد و همسرم با توجه به اینکه پرستار است  جهت خدمت به مردم و نگرانی از شیوع کرونا در مراسم جشن پیشنهاد لغو عروسی را دادند که توافق شد این مراسم به بعداز شکست کرونا موکول شود.
پرستار مرادی زمانی که خبرنگار ایرنا برای تهیه گزارش از خدمات رسانی پرستاران و پزشکان به بیمارستان سینای دلفان رفته بود گفتند که نذر کرده اند بخشی از هزینه های عروسی خود را برای خرید ماسک هزینه کرده و آن را در اختیار شهروندان نیازمند قرار دهند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.