حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی سیدی، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموعه اوقاف اردکان همچنین با همراهی و مشارکت با یکی از کارگاه‌های تولید ماسک، اقدام به تولید و توزیع ماسک بین مراکز درمانی و عموم مردم کرد.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اردکان تاکنون، طی چندین مرحله؛ ماسک، مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده بین اصناف مختلف و به ویژه نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی توزیع شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان تصریح کرد: در امامزادگان و بقاع متبرکه  نیز بر اساس تصمیمات ستاد استانی و ملی مبارزه با کرونا، همزمان با دیگر امامزادگان بسته شد و خدام و هیئت امنای امامزادگان این شهرستان، برای مقابله با ویروس منحوس کرونا به کمک نهادهای دولتی و مردمی مقابله با کرونا شتافتند.

 سیدی اظهار داشت: فضاسازی شهر با نصب بنرهای اطلاع رسانی در خصوص کرونا و راه‌های مبارزه با آن از دیگر اقدامات مجموعه اوقاف اردکان برای مقابله با کروناست.

وی یادآور شد: برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال کرونا برپایی هرگونه تجمع و برپایی مراسم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان از جمله برنامه تحویل سال نو و طرح آرامش بهاری لغو شد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.