محمدعلی طالبی با اشاره به اهمیت همکاری تمام بخش‌ها با شهرداری در اجرای طرح از اقدام‌های انجام شده بعد از شیوع ویروس کرونا  قدردانی  کرد.

در  پی شیوع ویروس کرونا و گسترش سریع آن عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر شهری ،  اماکن عمومی و مراکز بهداشتی آغار شد.

این اقدام با همکاری نیروی انتظامی ، سپاه ، بسیج ، نیروهای محلی و ناوگان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با نظارت کمیته بهداشت ستاد مقابله با کرونا ادامه دارد.

همچنین رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد پیشتر به ایرنا  گفته بود: همزمان با روز طبیعت، سومین عملیات گسترده گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر شهر یزد آغاز شده است.

سید محمد میرجلیلی به ایرنا افزود: این عملیات در راستای مبارزه با کرونا با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، تشکل‌های مردمی و ناوگان آتش نشانی با نظارت کمیته بهداشت مقابله با کرونا تا شب ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به استفاده از ماشین‌آلات سنگین آتش‌نشانی، تردد شهروندان در معابر شهری مانع از انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی می‌شود بنابراین شهروندان از تردد در خیابان‌ها خودداری کنند.

این مسوول اظهار کرد: ضدعفونی و گندزدایی ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت کند بنابراین همکاری مردم و بیرون نیامدن از منزل کمک زیادی به اجرای موفق طرح و تامین سلامتی شهروندان دارد.

میرجلیلی گفت: عملیات گندزدایی از اهمیت زیادی در پیشگری کرونا برخوردار است و در روزهای آینده بر حسب ضرورت بعد از اطلاع‌رسانی قبلی با همکاری برخی سازمان‌ها و تشکل‌ها اجرا می‌شود.

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان حدود ۶۰ درصد در شهر یزد زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.