رضا زارع‌زاده مهریزی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حل نیازهای بهداشتی و درمانی مردم جزو اولویت‌های نظام و دولت است و باید خیران در کنار طرح‌های کلان، مشارکت خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: خیران بومی و غیربومی همواره برای حل نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی چه در ساخت و سازها و خرید تجهیزات پیشگام بودند و هم‌اکنون به خاطر بیماری کرونا باید بیشتر همت کنند.

این مسوول تصریح کرد: امروز شاهد ایثار و از خودگذشتگی انسان‌های شریف و پاک نهادی هستیم که بدون ادعا و کوچکترین تردیدی بر اهریمن رنجوری و دردمندی تاخته و خود را سپر بلای مردم کرده‌اند.

 زارع‌زاده مهریزی اظهار کرد: مردم بزرگوار با همکاری خیران شبانه روز تحت عنوان پویش مردمی نسبت به پاک‌سازی،  گندزدایی و تامین مواد ضدعفونی برای منطقه از هیچ کوششی دریغ نکردند و باید این روحیه تداوم یابد .

وی بیان کرد: در این راه حتی طی روزهای اخیر شاهد افرادی در منطقه هستیم که به یاد اموات و پدران و مادران خود هدایا و نذوراتی برای تامین موادضدعفونی و اقلام مورد نیاز کادر درمانی تقدیم کردند.

فرماندار مهریز گفت: برای تداوم این همراهی و مشارکت در این پویش بزرگ مردمی، خیران بومی و غیربومی می‌توانند کمک‌های خود را به شماره خیران حوزه سلامت ،  ۵۰۴۱ ۷۲۷۰ ۱۰۰۹ ۰۳۷۹ تقدیم کنند.

زارع‌زاده مهریزی اطهار کرد: همچنین شماره حساب ۳۱۰۰۰۰۰۲۳۶۰۰۱  نزد بانک ملی  برای کمک به خرید مواد ضدعفونی و سایر فعالیت های مورد نیاز در شهرستان پیش‌بینی شده است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.