به گزارش عصر پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی ابوطالبی افزود: اخیرا شاهد کلاهبرداری با ترفند فروش عمده ماسک و مواد ضدعفونی کننده در فضای مجازی بودیم که فرد کلاهبردار پس از اخذ کل مبلغ یا مقداری از وجه کالا به عنوان بیعانه، کالای خریداری شده را برای خریدار ارسال نکرد و پاسخگوی تماس خریدارهم  نیست.

ریس پلیس فتای یزد با بیان اینکه سودجویانی هستند که با درج آگهی جعلی با قیمت‌های وسوسه انگیر و اقلام کمیاب اقدام به کلاهبرداری می‌کنند اظهار کرد: مردم  به هیچ عنوان به این گونه آگهی‌ها اعتماد نکنند و از کسانی خرید کنند که امکان ملاقات حضوری با آن‌ها پیش از انجام معامله وجود داشته باشد.

ابوطالبی با اعلام اینکه تارنمای پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی است از شهروندان خواست تا زمانی که جنس مورد نظر خود را دریافت نکرده‌اند از پرداخت هرگونه وجهی تحت عنوان بیعانه یا هزینه نگهداشت محصول خودداری کنند. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از افزایش مبتلایان به کرونا در استان به ۹۶۸ نفر خبر داد و گفت: : این آمار مربوط به ظهر امروز است و آزمایش‌های این افراد مثبت قطعی اعلام شد.

ابراهیم سلمانی عصر پنجشنبه به ایرنا افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۵ نفر از بیماران در استان فوت کردند و  از مردم خواست برای پیشگیری از شیوع کرونا در خانه بمانند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.