سید رسول محسن‌زاده عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دستگاه از تجهیزات نوین بیمارستانی است که با تشخیص به موقع در روند درمان بیماران کرونا به کادر پزشکی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: با استفاده از دستگاه یادشده می‌توان علایم بیماری را تشخیص داد و نسبت به معالجه فرد مبتلا با بهره‌گیری از پزشکان و کادر درمانی متخصص و مجرب اقدام مناسب انجام داد.

به گفته مدیر بیمارستان مهریز، با استفاده از تصاویر سی. تی. اسکن می‌توان بافت‌های ریه را مشاهده و به صورت دقیق شکل و دربرگیری بیماری کرونا را بررسی کرد.

محسن زاده ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و بهره‌گیری از امکانات مجهز پزشکی بتوان در راستای مقابله با این بحران بهداشتی اقدام کرد.

دستگاه سی. تی. اسکن مهریز از نوع بسیار پیشرفته پزشکی است که به ارزش ۲۵ میلیارد ریال با همت خیران و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خریداری شد .

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

هم اکنون۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان مهریز بستری هستند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ٧٧٦ نفر در استان یزد به این ویروس مبتلا شدند که از این تعداد ۵۱ نفر مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است که در مجموع ۷۶ آنها فوت کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.