احمد ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این مبلغ ۲ میلیارد ریال غیرنقدی و بفیه نقدی است  و با وجود غیرحضوری برگزار شدن جشن نیکوکاری به دلیل شیوع کرونا، همکاری مردم و مسوولان خوب بود.

این مسوول اظهار کرد: هدف این جشن، تامین بسته‌های حمایتی عیدانه با مشارکت مردم و توزیع در بین خانوارهای نیازمند است.

به گفته ایزدی ، برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو برای گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و تامین مایحتاج ایتام و نیازمندان کاری ارزشمند است.

هزار و ۴۰۰  خانوار مهریزی زیرپوشش خدمات کمیته امداد هستند و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد دیروز گفته بود: امسال مردم نیکوکار استان در جشن نیکوکاری ، ۸۲ میلیارد ریال نقدی و غیرنقدی به نیازمندان استان کمک کردند که این مبلغ نسبت به پارسال ۲۰ میلیارد ریال افزایش دارد.

محمد شجاعان در گفت و گو با ایرنا افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» از طریق شیوه‌های نوین به‌صورت غیرحضوری با مشارکت خوب مردم برگزار شد و  هدف‌گذاری این نهاد در جشن نیکوکاری، تامین بسته‌های حمایتی عیدانه با مشارکت مردم و توزیع در بین خانوارهای زیرپوشش است.

وی گفت: این جشن هر سال در آستانه سال نو با هدف گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی در جامعه و تامین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.

حدود ۵۰ هزار نفر در یزد از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان برخوردار هستند.

جمعیت استان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است که بر اساس تازه ترین آمارها ۸۷ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها و مناطق عشایری زندگی می کنند که جمعیت عشایری  حدود  ۱۰ هزا نفر است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.