محمدعلی طالبی در این نشست با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری برخی امور به خصوص رفع نیازهای بهداشت و درمان افزود: با انجام برخی اقدامات از جمله تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، تعطیلی برخی صنوف، کاهش حضور کارمندان در ادارات، تعطیلی برخی شعب بانک‌ها و راه‌اندازی دستگاه آزمایش کرونا به کنترل این بیماری در روزهای آینده امیدواریم.

وی ادامه داد: همه مردم و دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری هم به صورت جدی ظایف خود را در پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس در یزد و تمام مناطق و شهرستان‌های استان انجام دهند.

همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: ۱۴ مرکز بیماریابی ۱۶ ساعته در استان برای غربالگری و شناسایی افراد مشکوک به کرونا راه اندازی شده است.

محمدرضا دهقانی افزود: اقدام‌های خوبی برای پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون در استان اجرا شده و باید تمام ماموریت‌های جدی با جلب همکاری همه مردم و مسوولان تداوم یابد .

تجلیل از نقش  پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، تاکید بر ماندن خانواده‌ها در منزل و تداوم ضد عفونی معابر و خیابان‌ها و تعطیلی صنوف از موضوع‌های مهم  این نشست بود.

تاکنون ۲۹۱ نفر در استان یزد به کرونا مبتلا و ۲۶ نفر فوت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.