محمدرضا صمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای گروه‌های جهادی  در زمینه تولید محتوا برای فضای مجازی، ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی و همکاری در تولید مواد بهداشتی و درمانی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: حضور فعال گروه‌های جهادی بسیج در بخش‌های مختلف و کمک به مسوولان در پیشگیری از  کرونا با رفع جدی مشکل، پیگیری و اقدام می‌شود.

مسوول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی یزد به اهمیت مشارکت مردم در کنار اعضا اشاره کرد و تداوم این فعالیت ها را به خصوص در شرایط کنونی خواستار شد.

صمدی تصریح کرد: این گروه‌ها با همکاری دانشجویان برای تحقق اهداف نظام و مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌های مورد نیاز مشارکت دارند.

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری مقابله با کرونا در یزد جمعه شب به ایرنا گفته بود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در استان هزار و ۱۱۳ نفر با علائم حاد تنفسی در مراکز درمانی و بهداشتی بستری شدند که در این مدت ۳۶۹ نفر بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدند.

دکتر ابراهیم سلمانی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود:با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۴۶ مورد جدید در یزد، تعداد مبتلایان به ۲۱۷ نفر در استان رسید.

وی اظهارداشت : در این مدت از مجموع افراد بستری نمونه ۶۸۱ نفر اخذ و برای تایید نهایی به آزمایشگاه ارسال شده است.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در سال تحصیلی جاری حدود ۷۰ هزار دانشجو در ۶۸ مرکز آموزش عالی استان تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.