حسین فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرداران ، دهیاران ، بخشداران ، جهاد کشاورزی ، هلال احمر و اداراتی دیگر با هرچه در توان داشتند پای کار آمدند و به صورت ویژه و با انجام اقداماتی گسترده به ضد عفونی و میکروب زدایی اماکن ، معابر و خیابان‌ها شهر پرداختند.

وی با تشکر از امام جمعه شهرستان ، ادارات و ارگان‌ها ، واحدهای صنعتی ، خیرین و همچنین کادر درمانی شهرستان اظهار داشت: مردم مطمئن باشند مسوولان در کنار آنها هستند و هر آنچه از دستشان برمی‌آید کوتاهی نمی‌کنند.

فرماندار میبد  با یاد آور شدن اینکه تا به حال هیچ فوتی کرونایی در شهر نداشته‌ایم عاجزانه از مردم خواست تا مطابق با نظرات کادر بهداشتی و درمانی در مواردی که ویروس کرونا تشخیص داده‌می شود عمل کنند و از اقدامات خودسرانه بپرهیزند.

 وی در ادامه از مردم درخواست  کرد در این ۲ هفته در پیش رو در منازل خود بمانند و سعی کنند اوقات خوشی را با خانواده‌های خود داشته‌باشند .

فلاح از تیم رسانه‌ای شهرستان نیز تشکر و قدردانی کرد.

عملیات گند زدایی و میکروب زدایی شهر و همچنین ضدعفونی خودروهای ورودی به شهر و دیگر اقدامات حفاظتی و بهداشتی مقابله با کرونا ویروس با همکاری نیروهای جهادی جبهه فرهنگی ، سپاه و بسیج و همچنین هلال احمر و شهرداری میبد همچنان در حال انجام است.

با توجه به خبرهای منتشره  از دیروز تا به الان سه اکیپ از جبهه فرهنگی و ۱۰۰ نفر از نیروهای ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری و هلال احمر با بیش از پنج دستگاه آتش نشانی و مه پاش‌های موتوری در انجام این اقدامات همکاری داشته‌اند.

شمار مبتلایان به بیماری کووید- ۱۹ ( کرونا) در استان یزد تا کنون  به  ۹۰ نفر رسیده و ۱۳ نفر از آنها نیز هم جان خود را از دست داده‌اند.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.          

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.