علی القاصی روز چهارشنبه پیرامون فعالیت نیروهای امدادی در منطقه سقوط هواپیمای بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به محل حادثه افزود: این هواپیما داری ۱۷۶ مسافر و خدمه بود که از این تعداد ۷۰ نفر مرد، ۸۱ نفر زن، ۱۵ کودک، یک نوزاد و ۹ خدمه بوده است.
وی با بیان اینکه تمامی سرنشینان این هواپیما همان لحظه اول حادثه جان باختند، افزود: هویت هیچکدام از مسافران تاکنون مشخص نشده است و به زودی و پس از احراز هویت به خانواده ها تحویل خواهند شد.
این مسئول در خصوص جعبه سیاه هواپیمای حادثه دیده نیز خاطرنشان کرد: یکی از جعبه های سیاه هواپیما در ساعات اولیه کشف شد ولی جستجو برای یافتن جعبه دیگر همچنان ادامه دارد.
دادستان تهران یادآور شد: نیروهای انتظامی و خدمات رسان از جمله آتش نشانی و هلال احمر تا پایان یافتن تمامی اجساد مسافران و مدارک هویتی ادامه خواهد داشت.

صبح امروز یک فروند بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین که ۱۷۰ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت و ۱۴۳ مسافر آن ایرانی بودند،  دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در اطراف روستای محمودآباد خلج از توابع شهرستان شهریار در جنوب غرب تهران سقوط کرد.

این هواپیما با ۱۶۷ مسافر و ۹ کرو پرواز عازم کی‌یف بود و نقص فنی علت وقوع آن بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.