حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جریان این دیدار به ایرنا گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا  ، تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر پزشکی و پرستاری یکی از فداکاری ، گذشت، ایثار و از خودگذشتگی مردم را به نمایش گذاشت .

وی افزود: پرستاران و پزشکان متعهد که به حق شایسته عنوان مدافعان سلامت ملت هستند با فداکاری وصف‌ناپذیر خود برای درمان مبتلایان به بیماری نقش بسیار مهمی در کنترل آن دارند.

حسینی با بیان اینکه مدافعان سلامت که با تلاش شبانه روزی خود به زودی شکست نهایی را نصیب این بیماری خواهند کرد، افزود : گرچه این بیماری جهانی است اما به فضل خداوند متعال ، شیوع آن در کشور ما با رعایت بهداشت فردی مردم و همّت بلند مسوولان به زودی رخت بر خواهد بست .

امام جمعه ابرکوه  با بیان اینکه این بیماری جّو اضطرابی که سایه سیاهش بر سرخانوادهها گسترده شده و این ترس موجب رکود در همه زوایای زندگی مردم و کوچه بازار و محافل مذهبی شده است ، تصریح کرد: مردم با رعایت بهداشت فردی نباید تا این اندازه نسبت به این بلیّه جدید نگران باشند .

حسینی ادامه داد: از مردم درخواست می شود با رعایت مواضعین بهداشت فردی و پرهیز از حضور غیرضروری در اجتماعات و مکان‌های مختلف در ریشه‌کن شدن  هر زودتر این بیماری تلاش کنند.

وی ادامه داد: بسیج عمومی برای مقابله با کرونا همزمان در سطح کشور نیز در این شهرستان با مدیریت فرماندار و رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا  دراین شهرستان به طور مستمر درحال بررسی و پیگیری محسوس است .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ، اظهار کرد: متاسفانه در این موقعیت و مشکلات دولت و مردم ، نیز برخی افراد با سودجوئی و بازار سیاه در ملزومات بهداشتی به جای التیام آلام عمومی ، نمک بر زخم مردم پاشیدند و در این آزمون مردود شدند ! .

تاکنون ۵۶۱ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی یزد بستری شده اند که ازمایش کرونای ۸۱ نفر آنها قطعی و ۱۰ نفر هم تاکنون فوت کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.