دکتر ابراهیم سلمانی عصر  سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  ۲ نفر این افراد روزهای گذشته فوت کردند که ۷۱ و ۶۲ سال داشتند و هر ۲ متوفی دارای بیماری زمینه ای بودند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز در گفت و گو با ایرنا ، تعداد بیماران مشکوک به کرونا که از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در بیمارستان های استان بستری شدند را ۳۰۰ نفر اعلام کرد.

دکتر محمود نوری شادکام گفت: برای ۸۴ نفر از این تعداد، نمونه اخذ شد که آزمایش پنج نفر مثبت، ۱۳ نفر منفی، تعداد فوتی ها با تست مثبت ۲ نفر و تعداد فوتی های مشکوک به کرونا ۶ نفر بود.

وی با بیان اینکه نتیجه تست بقیه این افراد هنوز دریافت نشده است، اظهار داشت: در این مدت ۹۱ نفر با بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد که با توکل به خدا و همت مردم و کارکنان درمانی، در آینده ای نزدیک این بیماری، ریشه کن شود. 

بنا بر اعلام روز سه شنبه  ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا ، تاکنون  ۲ هزار و ۳۳۶ نفر در ایران به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۷۷ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۷۵ نفر هم بهبود یافتند.

کرونا همانند بسیاری از بیماری ها خصوصا آنفلوآنزا با رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و ماندن در منزل قابل پیشگیری است که نخستین مورد آن در ایران ۳۰ بهمن ماه گذشته شناسایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.