به گزارش خبرنگار مهر، بهنام رضا خصوصی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بخش ویژه کرونا در اسدآباد با ۳۴ تخت که قابل ارتقا تا ۶۴ تخت است در بیمارستان قائم راه اندازی شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵۰ بیمار با علائم تنفسی به مراکز درمانی و بیمارستان اسدآباد مراجعه کرده‌اند که ۳۷ نفر مشکوک به کرونا بوده‌اند.

مخصوصی تاکید کرد: از مجموع ۳۷ نفر تحت مراقبت بعد از انجام آزمایشات اولیه ۲۰ مورد مرخص و هم اکنون ۱۷ مورد در بخش ویژه کرونا تحت درمان هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ارسال ۹ نمونه آزمایش به مرکز خبر داد و گفت: تاکنون فقط ۲ مورد مثبت اعلام شده و نتیجه نمونه‌های دیگر هنوز نرسیده است.

مخصوصی از ترخیص ۲ مورد از بیماران مبتلا به کرونا نیز خبر داد و گفت: مردم نگران نباشند چراکه با رعایت امور بهداشتی این ویروس قابل کنترل است.

وی افزود: کادر پزشکی و درمانی و پرستاران بخش کرونای اسدآباد داوطلبانه و به صورت شبانه روزی در آماده باش به سر می‌برند و خود را فدای سلامت جامعه کرده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تاکید کرد: مردم به شایعات در فضای مجازی توجهی نکنند و اخبار را از رسانه ملی پیگیری کنند.

وی از گندزدایی و ضد عفونی بیمارستان قائم به صورت صبح و عصر خبر داد و گفت: مردم و بیماران می‌توانند بدون دغدغه و نگرانی از خدمات بیمارستان استفاده کنند.

وی در پایان از مردم اسدآباد خواست با شرکت در پویش «من در خانه می مانم» به سلامت خود و جامعه کمک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.