آیت‌الله محمدرضا ناصری، پنجشنبه شب در دیدار مدیران و مربیان پرورشی آموزش و پرورش افزود: برخی افراد از موقعیت‌ها به دنبال سوء استفاده شخصی هستند و  هیچ فکر نمی‌کنند که شاید مردم به خاطر کمبود برخی وسایل جان خود را از دست بدهند.

وی ادامه داد: بر همه مردم مسلمان است در هر شرایطی با همدلی و درک موقعیت‌ها برای حل مسائل و مشکلات در کنار هم باشند و از همه وجود به دنبال رفع دردها و مصائب باشند ، در حالی که برخی مواقع این مسئله مهم اتفاق نمی‌افتد.

امام جمعه یزد به اهمیت نقش فرهنگیان و دانش‌آموزان در جامعه اشاره کرد و افزود: معلمان و مربیانی که با دانش‌آموزان ارتباط دارند باید مسوولیت‌های خود را بدانند و تربیت دینی نوجوانان و جوانان را جدی بگیرند.

ناصری یزدی اظهار کرد: سیستم آموزش و پرورش باید به تربیت نسلی مومن و انقلابی در تراز نظام اسلامی توجه داشته باشد و از ارائه آموزش‌های سطحی‌نگر که خروجی مناسبی ندارد خودداری شود.

وی به رویکرد ظالمانه استکبار علیه ایران اشاره کرد و افزود: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها از ابتدا تاکنون به ایران همیشه خیانت کردند، این دشمنی‌ها باید برای دانش‌آموزان به درستی تبیین شود.
امام جمعه یزد یادآور شد: آمریکایی‌ها گفته‌اند که نگذارید ایران طعم زندگی بدون نفت را بفهمد و به هر طریقی هست کاری کنید که ایران بتواند مقداری نفت را بفروشد و همیشه وابسته به نفت باشد، چرا که اگر ایران از نفت مستقل شد هیچ زمانی نمی‌توان جلوی پیشرفتش را گرفت.
روز هشتم اسفندماه به عنوان روز تربیت دینی نامگذاری شده است.

استان یزد حدود ۲۵۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.