حمزه زارع زاده پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در قالب این طرح ملی با همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی نسبت به ساماندهی، بهسازی و بازسازی مناطق قدیمی و فرهنگی اقدام شد.

وی به اهمیت طرح بازآفرینی برای بازسازی و زیباسازی شهر به خصوص در بافت‌های تاریخی در محلات مختلف اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود بتوان با حمایت دولت نسبت به تداوم آن اقدام کرد.

شهردار مهریز اظهار داشت: آسفالت بلوار امام خامنه‌ای، تامین روشنایی بافت فرسوده منتهی به باغ پهلوان‌پور و  ساماندهی پارک سرو منگاباد جزو برنامه‌هایی است که تاکنون صورت گرفته است .

زارع زاده به طرح ساختمان جدید شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون این طرح حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیریکی دارد که امیداست در اردیبهشت‌ماه ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

وی ، نصب تمثال ۳۱۳ شهید شهرستان در میدان‌های سطح شهر و در روستاها را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای این کار مهم یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

شهردار مهریز اظهار کرد: در حال حاضر با همکاری شورای اسلامی شهر ، نصب و تامین روشنایی و چراغانی این تمثال‌ها تا پایان سال در دستور کار است.

زارع زاده تاکید کرد: برای ادای احترام به مقام شهید حاج قاسم سلیمانی، بلوار مفتح به توحید به نام این سردار سرافراز اسلام نامگذاری شد.

همچنین رییس  شورای اسلامی شهر مهریز گفت: واگذاری منطقه گردشگری غربال بیز به بخش خصوصی برای ارائه خدمات بهتر به مردم انجام گرفت .

علیرضا ابویی افزود: این منطقه گردشگری به شرکت تعاونی دهیاران به مدت ۱۵ سال واگذار شد و تمام مسائل مالی و رسیدگی به آن برعهده این شرکت است.

وی به لایحه بودجه سال ۹۹  اشاره کرد و اظهار داشت:  افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال بودجه موردنیاز شهرداری مهریز برای سال آینده برآورد شده است.

این مسوول تاکید کرد: از این میزان ۶۰ درصد صرف امور عمرانی و بقیه صرف امور جاری می شود.

ابویی به اهمیت همکاری و مشارکت مردم در تمام برنامه های شهر به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

۶۰ درصد از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز در شهر زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.