رضا زارع زاده مهریزی روز چهارشنبه در جلسه خدمات سفر با بیان اینکه تاکنون اقدام مناسبی برای ساماندهی ورودی این شهر انجام نشده افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری سایر دستگاه‌ها برای حل مشکل موجود که یک مطالبه عمومی است اقدام کنند.

وی ادامه داد: زیبا سازی این محل، توجه به فضای سبز ، پاکسازی اطراف میدان و پیگیری رسیدگی به وضعیت مغازه‌های آن از مواردی است که همت و حمایت تمام مسئولان را طلب می‌کند.

فرماندار مهریز به اشاره به اینکه تاکنون برای ساماندهی این ورودی و میدان آن بارها بر اقدام عملی تاکید شده و هنوز کار مناسبی صورت نگرفته،  پیگیری توسط شورای اسلامی و شهرداری را خواستار شد.

زارع زاده مهریزی گفت: در طول سال و فصل بهار مسافران زیادی از کشور و استان وارد این شهرستان می‌شوند که باید با ساماندهی این ورودی نسبت به ایجاد فضای جذاب و مناسب اقدام کرد.

همچنین شهرداری مهریز گفت: ساماندهی ورودی و میدان ولایت که در جوار آن قرار دارد جزو اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است .

امیر حمزه زارع زاده افزود: برای حل مشکل موجود به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی به خصوص راه و شهرسازی و حمایت مالی فرمانداری نیاز است .

وی اظهار داشت: درختکاری، ساماندهی مغازههای اطراف ورودی میدان و پاکسازی و زیباسازی آن جزو برنامه‌های مهمی است تا شروع سال جدید انجام می‌شود.

ساماندهی وضعیت ورودی شهر تاریخی مهریز و یکی از باغ شهرهای مهم استان یزد ازجمله مطالبات مهم شهروندان منطقه است که بارها رسیدگی آن را از متولیان امر خواستار شدند.

ورودی شهر مهریز به خاطر موقعیت جغرافیایی منطقه که در کنار جاده اصلی شمال، جنوب کشور قرار دارد سالانه مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور از کنار شهر عبور می‌کنند.

در اغلب شهرهای که وضعیت آن‌ها مشابه مهریز است، نهادهای اجرایی و مسئول امر کارهای خوبی را برای معرفی منطقه و امکاناتی برای رفاه حال مسافران فراهم کرده‌اند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد و در کنار جاده اصلی تهران - بندرعباس قرار دارد، ۶۰ درصد جمعیت منطقه در حوزه شهری سکونت دارند.

        

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.