در بخشی از این بیانیه که روز چهارشنبه منتشر شد آمده: به شما اطمینان داده می‌شود پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان، در سطح استان، با تمام توان در کنارتان هستند و خواهند بود و به طور شبانه‌روزی به وظایف حرفه‌ای و انسانی خود عمل می‌نمایند.

لازمه به ثمر رسیدن همه این تلاش‌ها، همکاری موثر شما مردم عزیز است از شما استدعا داریم به پیام‌های بهداشتی و توصیه‌های متخصصین که از مراجع رسمی صادر می‌شود، توجه بفرمایید بدیهی است با رعایت این توصیه‌ها قسمت اعظم مشکل برطرف خواهد شد.

در این بیانیه بر شستن اصولی و مکرر دست‌ها، ضدعفونی کردن سطوح و وسایل که نحوه انجام آن ساده و در دسترس شماست، پرهیز از مراجعات بی‌مورد و مکرر به مراکز درمانی و اورژانس‌ها در مواقع عدم وجود علایم جدی توصیه شده است.

در ادامه این بیانیه با قدردانی از به جامعه پزشکی، پرستاری،‌ پیراپزشکی، تمام پرسنل مراکز تشخیصی و درمانی، دستیاران، اینترن‌ها و دانشجویان عزیز اضافه شده: سازمان نظام پزشکی ، ملزم به همراهی و پشتیبانی از شما  است و با تمام توان، در کنار مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، جهت مرتفع شدن مشکلات و کمبودها، انجام وظیفه خواهد نمود.

همچنین از مسئولان استان و کشور خواسته شده تجهیزات حفاظت فردی به سهولت در اختیار همکاران که در خط اول مواجهه با بیماری هستند، قرار گیرد،با علم به وجود برخی موانع و مشکلات در تحقق کامل این خواسته‌ها، تقاضای جدی این سازمان به نمایندگی از همکاران، پیگیری بی‌وقفه در خصوص رفع کمبودهاست.

به همکاران  توصیه می‌شود ضمن توجه جدی به پروتکل‌های تشخیصی و حفاظتی در جهت ایجاد فضای امن بهداشتی در مطب ها و سایر مراکز تشخیصی و درمانی اهتمام لازم بعمل آورند.

همچنین به مردم شریف استان اطمینان می‌دهیم که جامعه پزشکی استان یزد، علیرغم فشارها و بی‌مهری‌های چند سال اخیر، و در این شرایط خطیر،  همچون همیشه، در کنار مردم بوده و خواهد بود.

در این بیانیه از استاندار و رییس محترم و اعضای شورای سلامت استان به جهت صرف وقت و حمایت‌های آنها در فراهم آوردن زمینه‌های پیشگیری از بروز همه‌گیری بیماری کرونا، و از رییس  دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و معاونین آن به جهت تلاش‌های بی‌وقفه در ساماندهی و اجرای فعالیت‌های آموزشی، پیشگیری و درمانی در خصوص بیماری مذکور تقدیر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.