مصطفی گل‌محمدی شنبه‌شب در آیین معرفی مسوول بسیج رسانه مهریز به اهمیت سواد رسانه در بین اقشار مختلف مردم اشاره کرد و افزود: باید با برگزاری دوره‌های آموزشی به خصوص در بین دانش‌آموزان برای ارتقای آن اقدام کرد.

وی ادامه داد: برای ارتقای سواد رسانه تاکنون دوره‌های آموزشی خوبی توسط بسیج رسانه در یزد و برخی شهرستان‌ها برگزار شده و ادامه این روند جزو برنامه محوری است که پیگیری می‌شود.

این مسوول اظهار داشت: اگر سواد رسانه افراد و نسل جوان ارتقا یابد شاهد کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های ناشی از استفاده نامناسب از فضای مجازی در جامعه خواهیم داشت.

گل‌محمدی به فعالیت کانون بسیج رسانه در شهرستان‌ها با همکاری و عضویت فعالان رسانه در بخش‌های مختلف خبر داد که سالانه ماموریت‌های فرهنگی و آموزشی خود را انجام می‌دهند.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: برگزاری دوره‌های علمی و آموزشی و جلسه با خبرنگاران و تقویت فعالیت‌ها در این حوزه موضوع بسیار مهمی است که پیگیری می‌شود.

سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: بسیج رسانه باید نسبت به جذب فعالان رسانه و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز به خصوص برای دانش‌آموزان و خبرنگاران اقدام کند.

در این آیین مرتضی منصوری بعنوان رییس مسوول بسیج رسانه مهریز معرفی شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.