احمد ‌ترحمی بهابادی روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات میبد افزود: عوامل برگزاری انتخابات باید با توجه به تلاش استکبار جهانی برای تحریم انتخابات و حساسیتی که این انتخابات دارد جدا از نتیجه انتخابات به تبیین در خصوص لزوم شرکت در انتخابات بپردازند.

وی اظهار داشت: مسیر تغییر ، توسعه ، پیشرفت و سربلندی کشور از مسیر انتخابات و صندوق رای می‌گذرد.

رییس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد : بعضی از مردم تردید به شرکت در انتخابات دارند که باید بدون جانبداری از فردی خاص، آنها را به شرکت در انتخابات تشویق و دعوت کرد.

وی یادآور شد : رفتن مردم به سوی صندوق رای به معنی این نیست که آنها نسبت به عملکرد دولت نقد ندارند بلکه همه برای سربلندی ایران و حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور و نشان هویت اسلامی ایران علی رغم تنگناها و مشکلات پای صندوق می‌آیند.

وی با ارائه توضیحاتی در ارتباط با روند برگزاری انتخابات به گونه ای صحیح برای عوامل اجرایی و نظارتی گفت: از برخورد با اقدامات تخریبی و فعالیت‌هایی که اصل نظام را به زیر سوال ببرد ، نمی‌توان گذشت.

فرماندار میبد هم گفت: همه مراحل فرآیند برگزاری انتخابات اعم از اجرای برنامه‌ها و هماهنگی ها انجام شده و شرایط ،  امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و  با حضور حداکثری مردم در این شهرستان فراهم و اندیشیده شده‌است.

حسین فلاح افزود: در زمینه تبلیغات نیز گذشته از اندک حاشیه‌های موجود مشکل خاصی وجود ندارد علی رغم اینکه با موارد و تخلفاتی که باید برخورد شود ، چشم پوشی نشده و برخورد شده‌است.

وی با اشاره به وجود ۷۶ صندوق اخذ رای در میبد و نیز حوزه اقلیت‌های مذهبی در شهر از همراهی و همکاری‌های انجام شده تشکرکرد.

در این نشست به وجود ۲۵۰ نفر ناظر که ۵۰ ساعت نیز آموزش‌های لازم را دیده‌اند ، ۴۲ بازرس ، مشارکت ۲ هزار نفر در برگزاری انتخابات در شهرستان ،شناسایی  تخلف‌های انتخاباتی ،  وجود سه شعبه سیار و سه شعبه ثابت در ندوشن ، تامین امنیت انتخابات که سپاه و نیروی انتظامی عهده دار آن هستند و ...اشاره شد.

همچنین دایر بودن اداره ثبت احوال در روز رای گیری از صبح روز انتخابات تا پایان رای گیری نیز یادآوری شد.

میبد ۶۱ هزار و ۶۶۲ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات و ۶۰۰ هزار نفر رای اولی دارد.

مرکز شهرستان ۱۰۵هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.