به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ناصر محمدی سه شنبه شب به مناسبت (سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان، 26تیرماه ) در نشستی با اعضای حزب موتلفه اسلامی استان افزود: ناظران و سرناظران برای انجام وظایف خود آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
وی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای انتخابات در قبل ، حین و بعد از آن ، مهمترین وظیفه آنهاست.
این مسئول برنامه های این نهاد را جذب نیروهای جوان ، مومن ، انقلابی و علاقه مند برای حضور در نظارت ذکر کرد و گفت: بخاطر اهمیت موضوع به نیروهای توانمند و متعهد نیاز است.
محمدی یادآور شد: نشست های فصلی ناظران و سرناظران به صورت منظم و مستمر با حضور مدرسان و کارشناسان در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی و با هدف ارتقای بصیرت و معرفت افزایی اعضا برگزار می شود.
وی افزود: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ ، مسابقه های فرهنگی و نشست های متعدد جزو برنامه هایی است که سالانه برای ناظران و سرناظران انجام می گیرد.
رئیس دفتر شورای نگهبان یزد ، مهمترین وظیفه این نهاد را حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام ، حراست از قانون اساسی و حضور در عرصه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ذکر کرد.
محمدی به مسائل روز و توطئه دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: تحریم و ایجاد جنگ اقتصادی و روانی مهمترین راهبردهای کنونی آنهاست که با مدیریت ، برنامه ریزی صحیح ، همدلی و بصیرت تاکنون خنثی شده است.
به گفته وی توطئه استکبار جهانی در ابعاد مختلف علیه نظام در 40 ساله گذشته شکست خورد و هدف غایی آنها وادارکردن مردم و مسئولان به تسلیم است که در این توطئه هم شکست خواهند خورد.
شورای نگهبان قانون اساسی فعالیت خود را در 26 تیرماه 1359 آغاز کرده است.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.