بهمن محمدرضایی عصر یکشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات اسکیت استان یزد افزود: برای تحقق این مهم تاکنون توسط فدراسیون با همکاری هیات‌های ورزشی در کشور اقدام‌های موثری به عمل آمده است.

وی ادامه داد: توجه به آموزش داوران، مربیان و بازیکنان و فعالیت‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های فنی محور اقدام‌هاست که پیگیری می‌شود.

رییس فدراسیون اسکیت اظهارداشت: شناسایی استعدادها و برنامه‌ریزی برای ارتقای دانش و مهارت آنها با بهره‌گیری از مربیان مجرب باید در کشور جدی گرفته شود.

محمدرضایی در ادامه گفت: همکاری پیشکسوتان و فعالان این رشته و همدلی و همراهی آنها با هیات‌های استانی در موفقیت این رشته موثر است .

وی یادآور شد: تاکنون با تلاش‌های صورت گرفته شاهد توسعه اسکیت در مناطق مختلف کشور هستیم و برای موفقیت بیشتر همچنان برنامه‌ها جدی و عملی پیگیری می‌شود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد در این نشست گفت: توجه به استعدادیابی و توسعه اسکیت در بین نوجوانان با همکاری مدارس باید جدی گرفته شود .

مسعود شریعتی افزود: برای توسعه رشته‌های ورزشی در کنار برنامه‌های دولت باید بخش‌خصوصی و پیشکسوتان همکاری کنند. 

در این نشست چهار نفر نامزد ریاست هیات اسکیت استان یزد شدند  که پس از رای‌گیری حمیدرضا عاقبت‌خیری با کسب ۱۳ رای از ۱۶ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب شد.

مهدی فعالی دیگر نامزد این مجمع سه رای کسب کرد و ۲ نامزد دیگر پیش از رای‌گیری انصراف دادند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.