در مجمع انتخابات هیات تکواندو کردستان که با حضور رییس فدراسیون تکواندو برگزار شد،  هشت نفر داوطلب تصدی ریاست هیات این رشته ورزشی بودند که یک نفر از داوطلبان غایب بود و ۲ نفر نیز پیش از انجام رای‌گیری انصراف خود را اعلام کردند.
 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع با بیان اینکه تصمیم گیرنده اصلی رشته های ورزشی هیات‌ها هستند، اظهار داشت: رشته تکواندو در کشور حرف اول را می‌زند و در المپیک نیز از رشته‌های افتخار آفرین بوده است.
حامد جولایی با بیان اینکه کردستان قابلیت موفقیت در این رشته ورزشی را دارد، تاکید کرد:  شرط موفقیت در این رشته ایجاد همگرایی بین هیات‌ها، مربیان و ورزشکاران و دوری از جناح بندی های سیاسی است چرا که هدف از کار ورزشی باید اعتلای استان باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر در رشته تکواندو، دختران کردستان توانسته‌اند در لیگ برتر حضور شایسته‌ای داشته باشند که نتیجه تلاش مربی و سرمربی این تیم است.
انتخابات هیات تکواندو در استان کردستان پس از۲ سال با ثبت نام هشت داوطلب بین صادق جمالی، آوات حسن لوی، برهان صلواتی، محمد فاروقی، محمدباقر محمدی، مهدی فاطمی، احمد ندری و زهرا مرادی برگزار شد.
در این مجمع، قبل از رای گیری و ارائه برنامه‌های داوطلبان، زهرا مرادی، مهدی فاطمی و آوات حسن لویی انصراف دادند و رقابت بین پنج نماینده دیگر  انجام شد.
صادق جمالی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تکواندو کردستان انتخاب شد.  
پیش از این امیر پارسانژاد سرپرست این هیات بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.