محسن جهانشیر شامگاه چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات اسکی همدان اظهار داشت: همدان در ورزش اسکی دارای پتانسیل بسیار بالایی است هر چند در سه سال اخیر با افت محسوس مواجه شده اما انتظار داریم در دوره مدیریت جدید هیات نسبت به بازگشت این رشته به جایگاه اصلی خود اقدام شود.
وی افزود: مهدی کرمی رییس جدید هیات اسکی همدان از پیشکسوتان و افراد با تجربه در رشته اسکی به شمار می رود و توقع ما رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در سطح استان است.
جهانشیر بیان کرد: همدان با توجه به موقعیت کوهستانی و داشتن پیست استاندارد و بین المللی تاریک دره، زیرساخت بسیار مناسبی برای توسعه این رشته ورزشی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان بر ضرورت توجه به طرح استعدادیابی تاکید کرد و افزود: اسکی همانند سایر رشته های ورزشی باید نسبت به تدوین طرح استعدادیابی و نخبه پروری اقدام کند.
جهانشیر با اشاره به آخرین وضعیت پیست اسکی تاریک دره یادآور شد: در یک سال گذشته پیست تاریک دره به دلیل نداشتن استاندارهای لازم به حالت تعطیل درآمده بود که با پیگیری های صورت گرفته و تایید بازرسی سازمان استاندارد این پیست به زودی راه اندازی می شود.
در این مجمع مهدی کرمی با اخذ یازده رای از یازده رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات اسکی همدان انتخاب شد.
کرمی تنها کاندیدای حاضر در مجمع انتخابات هیات اسکی همدان بود.
وی پیش از این ریاست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان را برعهده داشت.
مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان همدان با حضور سیدعبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی ، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان و اعضای مجمع برگزار شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.