حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن امسال به رغم تمام تهدیدها و تحریم‌ها خیلی باشکوه و متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شد افزود: مردم ما  در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر قدرت و دلبستگی خود را به ادامه راه انقلاب اسلامی نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: رای مردم و حضور گسترده در پای صندوق‌های آرا مشت محکمی بر دهان مخالفان داخلی و خارجی نظام است و قدرت جامعه را در برابر هجمه دشمنان نشان می‌دهد، بنابراین همه باید جدی در این میدان سیاسی وارد شوند.

امام جمعه مهریز گفت: هر برگ‌رای، تضمین کننده اقتدار آینده کشور در برابر سیل توطئه‌های استکبار است و مردم ما در ۴۰ سال گذشته بارها نشان داده‌اند که هیچگاه از نظام و ارزش‌های دینی و انقلابی جدا نمی‌شوند.

محی‌الدینی تاکید کرد: باید مردم با بررسی دقیق و شرایط، به فرد اصلح در خط امام و رهبری که متدین، انقلابی ، شجاع ، روحیه انقلابی و کفرستیز است رای دهند و آینده نظام را در مقابل توطئه‌ها مصون نگه دارند.

وی از حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله  ۲۲ بهمن امسال و برگزاری باشکوه آن قدردانی کرد و از مسوولان خواست به فکر مردم و فع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها باشند که یک کار مهم و مورد نیاز اصلی کشور است .

امام جمعه مهریز همچنین فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر را به بانوان تبریک گفت و اظهار داشت: سعادت دنیا و آخرت در گرو عمل به فرامین الهی و زندگی ائمه اطهار (ع) و زهرای مرضیه است .

***

امام جمعه ابرکوه گفت: مجلس یازدهم سنگ‌بنای مجالس در ادوار آینده و خشت اوّل قوهّ مُقننّه در گام دوّم انقلاب است و چیدمان این مجلس نقشی تعیین کننده در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ خواهد داشت .

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر ابرکوه افزود: مردم توجه داشته باشند که سرنوشت کشور را  در عرصه‌های قانون قانونگذاری و مدیریت قانون در کشور به دست چه کسانی می سپارند.

وی اظهار کرد: دوست و دشمن چشمشان به حضور شما مردم در این انتخاب دوخته شده است ، دوستان امید شرکت حداکثری و دشمنان تبلیغ شرکت حدّاقلی را در انتخابات دارند لذا با حضور تان امید دشمنان را نا امید کنید. 

حسینی ادامه داد: آگاهانه در پای صندوق های اخذ رأی حضور داشته باشید و به فرد اصلح ،کارآمد و کاردان و متخصّص رای دهید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.