به گزارش خبرگزاری مهر، در این پیام آمده است: ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ روز نجات ملت ایران از چنگال ظالمان و ستمکاران و روز یادآوری رشادت و فداکاری و شهادت طلبی ملتی است که منسجم و خداجوی با پیروی از فرامین رهبرشان به میدان آمدند و با دست خالی و با شعار الله اکبر، نیروهای تا دندان مسلح را در هم شکستند و زمینه حکومت الله بر زمین را محقق کردند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ۲۲ بهمن به ما آموخت که اگر ملتی توکل بر خدا داشته باشد و پشت سر رهبر خود قرار بگیرد و وحدت و یکپارچگی را حفظ کند، هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را از پای درآورد و هیچ فتنه گری نمی‌تواند صفوف آنها را به هم بریزد. امروز با حوادثی که صورت گرفته و در رأس آن شهادت مظلومانه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، عظمت ۲۲ بهمن را مضاعف می‌کند.

در این پیام همچنین آمده است: شکوه و عظمت تشییع بی نظیر این فرمانده بزرگ و حضور میلیونی مردم در نماز جمعه ۲۷ دی ماه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داد که پایه‌های ۲۲ بهمن پایه‌های محکمی است که در دل و جان مردم ریشه دارد و این ستون‌های عظیم با حملات دشمنان و فتنه انگیزان و دروغ‌های رسانه‌های خارجی فرو نمی‌ریزد بلکه عظیم‌تر و قطورتر می‌شود چرا که هر حادثه‌ای با جان و روح مردم عجین باشد، نابود شدنی نیست.

این پیام می‌افزاید: به طور قطع همه مردم ایران اسلامی به ویژه مردم استان یزد با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مرگ آمریکا را به مردم دنیا بشارت خواهند داد و خواهند گفت که دوران قلدری آمریکا به سر آمده و یانکی‌ها باید منطقه را ترک کنند و به خانه خودشان برگردند.

در این پیام آمده است: امیدوارم مردم شریف و عزیز ما مثل گذشته در صفوفی متحد و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و ثابت کنند که یوم الله دی ماه ۹۸ پیوندی ناگسستنی با یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.