به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد و افزود: به رغم تمامی تبلیغات دشمنان نظام و با وجود مشکلات داخلی کشور و فضاسازی هایی که استکبار جهانی انجام داد ملت ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن هم به ندای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و هم به وظیفه خود عمل کردند.
وی افزود: ملت ولایتمدار ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دادند که به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و امام راحل پایبند بوده و از مواضع حق طلبانه خود عقب نشینی نخواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در این روز پیام های زیادی برای دوستان و دشمنان این انقلاب داشت، تقویت جمهوریت نظام، نمایش قدرت مردم و خنثی کردن نقشه های دشمنان از مهمترین پیام های راهپیمایی 22 بهمن بود.
حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: وحدت ملت ایران برای دشمنان بسیار دردناک است، مردم نشان دادند که آمریکا و همپیمانانش پس از چهار دهه از عمر بار برکت انقلاب هنوز پیش بینی و درک درستی از جامعه ما ندارند.
وی با اشاره به تلاش همه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور، اضافه کرد: اکنون نوبت مسئولان است که به وظیفه خود عمل کرده و مشکل اقتصادی مردم را برطرف کنند.
امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازتاب بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان گفت: معظم له همواره نسبت به جوانان توجهی خاصی دارند، ایشان در بیانیه اخیر خود بیان کردند: جوانان، ایران را الگوی نظام پیشرفته اسلامی بسازند.
حجت الاسلام کریمی تبار افزود: ربهر معظم انقلاب در این بیانیه مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن ‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌ کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.
امام جمعه ایلام همچنین با تسلیت به حادثه تروریستی سیستان بلوچستان، افزود: شهادت مظلومانه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه هفته جاری اوج زبونی استکبار را نشان می دهد.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.