آیت‌الله عبدالکریم فرحانی یکشنبه شب به مناسبت دهه در جمع تعدادی از روحانیان و طلاب مدارس علوم دینی یزد به برخی مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: باید ابعاد این بیانیه که منشور انقلاب اسلامی و نقشه راه است در کنار خدمت به مردم و جلب اعتماد بیشتر آحاد جامعه بیشتر مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: بررسی کامل آسیب‌ها و تهدیدهای انقلاب با رصد ۴۰ ساله حوادث و جریان انقلاب از جمله موضوع‌های مهمی است که باید با جدیت در دستور کار همه مسوولان و دلسوزان نظام به خصوص روحانیان و طلاب حوزه‌های علمیه قرار گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حرکت رو به جلو انقلاب در گرو تلاش مضاعف بر اساس بیانیه گام دوم و جلب همکاری و همراهی مردم و جوانان در عرصه ‌های مختلف و حرکت بر اساس اسلام انقلابی و مدیریت جهادی قرار دارد .

فرحانی گفت: نباید با برخی کارها موجب ناامیدی مردم شد همان هدفی که کار دشمن است و برای خنثی کردن آن باید همه مردم با بصیرت و بینش دینی و انقلابی با خدمت خالصانه بیش از گذشته وظایف خود را  به طور دقیق در ابعاد مختلف انجام دهند.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر تقویت و عمل به اسلام ناب محمدی (ص) در برابر اسلام آمریکایی تاکید داشته و دارند و برای تحقق آن باید اهداف و آرمان‌های متعالی نظام را بیش از قبل بازشناسی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده است که اسلام آمریکایی در ایران شکست خورد و راه عزت و تداوم آن فقط در گرو اسلام ناب محمدی(ص) و حرکت در محور ولایت موجب موفقیت است.

فرحانی یادآور شد: تنها راه پیروزی ملت و برون‌رفت از توطئه‌های مختلف دشمنان داخلی و خارجی و استکبارجهانی، همان اسلام ولایی و انقلابی است که در بیانیه گام دوم ،به طور جدی مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و باید برای تحقق آن اقدام کرد.

وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب همه افراد را به داشتن روحیه انقلابی ، هوشیاری ، بصیرت، ولایتمداری و تلاش مخلصانه برای عزت و سعادت مردم و کشور خطاب قرار داده است، و همه ما موظف هستیم برای اجرای  آن و تبیین ابعاد بیانیه گام دوم به وظایف خود عمل کنیم.

یزد یک هزار و ۵۰۰ روحانی و حدود پنج هزارطلبه در حال تحصیل در مدارس علوم دینی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.