حجت الاسلام سید جوادسلیمانی روز یکشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران شهرستان بافق که بخشدار مرکزی و رییس شورای شهرستان نیز حضور داشتند با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه سیاسی و انقلابی ماست و مردم با شرکت در این راهپیمایی پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان می‌دهند و پیام استقامت و وحدت ایرانی‌ها را به جهان مخابره خواهد کرد.

وی به ترس دشمن از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ها اشاره کرد و افزود: ۲۲ بهمن امسال با اربعین شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی همراه شده است و مردم پرچم این شهید سر افراز اسلام و انقلاب را بر زمین نخواهند گذاشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق بیان کرد: همزمانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال با چهلم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امتیازی است که بر همه راهپیمایی‌های سال‌های دیگر دارد، چراکه مردم می‌خواهند چهلم این سردار را کف خیابان برگزار کنند.

وی همچنین با بیان اینکه  زمینه‌ حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم شود تاکید کرد: نتیجه تلاش اعضای شوراها ،دهیاران و همه مسوولان برنامه ریز شهرستان باید حضور گسترده مردم در انتخابات باشد. 

این روحانی، خودداری از صرف هزینه زیاد برای تبلیغات نامزدها را خواستار شد و افزود: انجام تبلیغات و ارایه برنامه‌های نامزدهای انتخابات مجلس باید به گونه ای باشد که مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو ترغیب شوند.

شهرستان بافق یک بخش مرکزی، سه دهستان، ۲۸ شورای اسلامی ، یک شورای بخش  ۲۶ دهیاری مصوب و ۱۰۰ پارچه روستا و آبادی دارد.

تعداد۲۵ شعبه شهری، ۱۱  روستایی ، ۲ شعبه سیار  آرای مردم  شهرستان بافق را جمع آوری می‌کند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.