وحید علی‌ضمیر روز شنبه در گفت‌ وگو با ایرنا افزود: به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهرداری همدان با برنامه ریزی ویژه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی، نسبت به آذین بندی و فضاسازی این شهر اقدام کرده است.

وی فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، شستشو، پاکسازی و تنظیف مسیرهای این راهپیمایی، آماده باش نیروها و ماشین آلات به منظور پوشش کامل اقدامات خدماتی قبل و بعد از مراسم را از جمله اقدامات شهرداری همدان برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم برشمرد.

علی ضمیر یادآوری کرد: همچنین خودروهای آتش نشانی و گروه های عملیاتی سیار در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به منظور بالا بردن ضریب ایمنی، پیشگیری از حوادث احتمالی و رفع آسیب ها مستقر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان اظهار داشت: نکته قابل توجه در این خصوص تبلیغات محیطی در سطح شهر است که این شهرداری طرح های مناسبی را در این راستا پیاده سازی کرده تا شهر رنگ و بوی انقلابی به خود گیرد.

علی ضمیر از آذین بندی سطح شهر با ۳۵ هزار متر ریسه پارچه ای و هفت هزار متر ریسه ال.ئی.دی خبر داد و افزود: چاپ و نصب ۵۰۰ متر مربع تصاویر مرتبط با ایام الله دهه فجر در ۱۲ عدد بیلبورد شهری، اکران بنر با مضامین و شعارهای متناسب با این ایام در پایه بنرها و پخش فایل های مرتبط با دهه فجر از تلویزیون های شهری به منظور هویت بخشی به سیمای بصری شهر همدان از دیگر اقدامات این نهاد به مناسبت دهه فجر است.

معاون خدمات شهری شهرداری خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده و با برگزاری برنامه‌های منسجم و هماهنگ در گرامیداشت و برگزاری هر چه باشکوهتر جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گام موثری برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.