این آیین که به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار شد، دانش آموزان دختر باردیگر با آرمان های امام راحل ، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.
دانش آموزان  البرزی در  این برنامه معنوی به اجرای سرود پیروان ولایت پرداختند.

همچنین دانش‌آموزان و فرهنگیان البرز با نثار فاتحه و اهدا گل، رشادت های شهدای والامقام  به خصوص سردار مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.
امام جمعه مهرشهرکرج در این آیین معنوی گفت: فرهنگ ایثارو شهادت ریشه در عاشورای حسینی دارد که درنهضت انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم به گونه ای که ملت ایران در راه دفاع از اسلام و انقلاب این راه را ادامه می دهند.
حجت الاسلام یداله رضایی خاطرنشان کرد: : همه ما مدیون شهدا هستیم لذا برای ادای دینمان باید سرباز انقلاب و ولایت باشیم تا بتوانیم از دستاوردهای چهل ساله انقلاب پاسداری کنیم.مهمترین وظیفه دانش آموزان پاسداشت ازارزشهای اسلامی و انقلابی در کنار تحصیل و مهارت آموزی است.
وی با اشاره به اینکه شهدا به ملت ایران درس مقاومت و ولایت مداری آموخته اند، اضافه کرد: برای ادامه مسیر شهدا باید همانند شهید قاسم سلیمانی هوشیار باشیم .
رضایی تصریح کرد: ملت ایران با حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با چهلم شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی است به دشمنان یادآوری می کنند که تا پای جان در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده اند.
وی تاکید کرد: دهه مبارک فجر فرصت بسیارخوبی برای تداعی رویدادهای انقلاب دراذهان عمومی وبه ویژه نسل نوجوان و جوان است تا با انقلاب اسلامی که حاصل وحدت ، ایمان والطاف الهی است آشنایی بیشتری پیدا کنند.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.