به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در دیدار با اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی در استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهارداشت: به تعبیر امام خمینی (ره ) و رهبر معظم انقلاب، مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: نقش مردم درتحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید ارزنده و رفیع است.
استاندار البرز با اشاره به اینکه مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارفرما هستند، خاطرنشان کرد: همه برنامه ریزی ها باید در راستای خدمت به مردم باشد.
شهبازی یادآورشد: حامیان دولت نیز در استان ها از جمله البرز به دنبال سربلندی ایران اسلامی هستند که برای تحقق این هدف سختی های زیادی را تحمل می کنند.
وی بیان داشت: برای پاسخ به مطالبات جمعیت میلیونی البرز نیازمند همدلی و همراهی هستیم تا مردم در امنیت و آرامش زندگی خوبی داشته باشند.
استاندار البرز با بیان اینکه برای توسعه البرز باید ریل گذاری کرد، گفت: برای تحقق این هدف،باید مدیران شایسته شناسایی وعهده دار مسئولیت ها شوند.
وی تصریح کرد: باید بر اساس راهبردهای دولت در استان ها حرکت کرد تا مشکلات کاهش یافته و بستر توسعه برای خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم فراهم شود.
استاندار البرز ادامه داد: جاده توسعه هموار نیست و همین امر سبب کندی سرعت عمل در این مسیر شده است.
شهبازی با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌های اجتماعی و اقتصادی در دستور کار استانداری قرار گرفته است،افزود: در سال آینده ضمن حفظ کرامت انسانی به سمت موفقیت پیش خواهیم رفت و برای تحقق اهداف کشور اقدام می‌کنیم.
وی بیان داشت: اتحاد و انسجام استان را ارتقاء خواهیم داد و به سمت آرامش در جامعه پیش خواهیم رفت.
علی طاهری خلوص رئیس ستاد مردمی حامیان دولت تدبیر و امید در استان البرز نیز در این دیدار اظهارداشت: مهم ترین هدف مدیران در این استان پاسخگویی به مطالبات مردم در بخش های مختلف تشکیل می دهد.
وی تصریح کرد: مشکلات مردم را باید باور کرد و با اتحاد، هم اندیشی، برنامه ریزی و تخصص برای حل آنها با استفاده از توانمندی نیروهای خوش فکر و خلاق که در بین حامیان دولت نمونه های آن وجود دارد ، استفاده کرد.
وی یادآورشد: دولت در بین مردم استان البرز محبوبیت دارد زیرا بیش از 70 درصد آرای مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری 96 مربوط به دولت دکتر روحانی بوده است.
وی تاکید کرد: باید به مردم خدمت کنیم و قدر حضور حماسی آنان در عرصه های مختلف را بدانیم و در این راه به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای داشته باشیم زیرا زیرساخت توسعه هر کشوری را تشکیل می دهد.
در این دیدار حامیان مردمی دولت دیدگاه های خود را در زمینه مسائل سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی بیان کردند.
2819/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.