محمدرضا حدادزاده جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به درخواست مردم برای برخورد قاطع با عاملان قطع درختان در شاهدیه، اقدام لازم انجام شد و این اقدام گسترده  مشمول مواد ۶۸۶ و ۶۸۷ قانون مجازات اسلامی است و متخلفان چنانچه خود را مخفی کنند در روزهای آینده عکس آنها منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر متخلفان ، صاحبان مغازه های اطراف خیابان ، بعضا برای سودجویی رضایت به این کار داشته و محرک بودند، روزهای آتی احضار و با متخلفان برخورد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: شهرداری شاهدیه مکلف شد ضرر و زیان‌های وارده را برآورد کند و علیه تمام ساکنان و  مغازه دارانی که ذینفع در این جرم سنگین بودند، دادخواست ضرر و زیان کند و هر اقدام  برای برگرداندن وضعیت خیابان به ماقبل لازم است انجام دهد به نحوی که افراد تصور نکنند شهرداری را در مقابل کار انجام شده قرار دادند.

همچنین شهردار شاهدیه یزد جمعه شب به ایرنا گفت: پس از اطلاع از قطع شبانه تعدادی از درختان خیابان شاهد ، پس از حضور در محل از طریق قضایی پیگیر موضوع شد.

سیدعلی میرنژاد افزود: پس از حضور در محل موضوع به پاسگاه انتظامی اطلاع داده شد و ماموران در محل حضور یافتند و  از طریق نماینده شهرداری شکایتی تسلیم پاسگاه شد و با جدیت پیگیر  مساله هستیم .

وی  در پاسخ به سووالی که گفته شد، درختان قطع شده در طرح تعریض خیابان قرار داشت،  اظهارداشت: با توجه به شرایط منطقه حفظ حتی یک درخت ارزش بسیاری دارد ، چگونه امکان دارد شهرداری به خود اجازه دهد چنین اقدامی انجام گیرد و طرح تعریض خیابان اصلا در دستور کار شهرداری نیست.

سحرگاه جمعه، توسط فرد یا افراد ناشناسی بیش از ۱۰۰ اصله درخت کاج و زیتون در خیابان شاهد شهر شاهدیه قطع شد که این موضوع بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.