سیدعلی میرنژاد جمعه شب در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز تاسف از این اقدام افزود: پس از حضور در محل موضوع به پاسگاه انتظامی اطلاع داده شد و ماموران در محل حضور یافتند.

وی با  اشاره به اینکه باعث تاسف است ؛ فرد یا افرادی بی محابا نسبت به قطع درختان اقدام کردند، گفت: از طریق نماینده شهرداری شکایتی تسلیم پاسگاه شد و با جدیت پیگیر  مساله هستیم .

وی اضافه کرد: دادستان عمومی و انقلاب یزد هم پیگیر موضوع است و دستور بررسی را به مراجع ذی ربط صادر کرده است.

شهردار شاهدیه افزود: از طریق ماموران سرنخ‌هایی به دست آمده و در حال  شناسایی افراد مظنون هستند.

میرنژاد در پاسخ به سووالی که گفته شد، درختان قطع شده در طرح تعریض خیابان قرار داشت   اظهارداشت: با توجه به شرایط منطقه حفظ حتی یک درخت ارزش بسیاری دارد ، چگونه امکان دارد شهرداری به خود اجازه دهد چنین اقدامی انجام گیرد و طرح تعریض خیابان اصلا در دستور کار شهرداری نبود.

وی ادامه داد: قطع شبانه درختان جای سووال دارد که در سحرگاه درختان قطع شده و با وجود خانه‌های زیاد در اطراف خیابان صدای اره موتوری شنیده نشده و حتی یک نفر هم با شهرداری تماس نگرفت که افرادی مشغول قطع درختان هستند و ز این بابت ناراحت هستم .

شهردار شاهدیه گفت: با توجه به پیگیری های قضایی به کارکنان شهرداری دستور داده شد ، فعلا از جابه جایی درختان قطع شده خودداری کنند و بعد از تکمیل مراحل قانونی ریشه درختانی که امکان رویش مجدد دارد حفظ و به جای درختان بریده شده، نهال جدید کاشته خواهد شد.

میرنژاد بار دیگر تاکید کرد که طرح تعریض خیابان در دستور کار شهرداری نیست،اگر شهرداری تصمیم به  تعریض خیابان داشت همه مراحل قانونی را طی می کرد و پس از  اخذ مجوزهای قانونی اقدام می‌شد.

سحرگاه روز جمعه، توسط فرد یا افراد ناشناسی بیش از ۱۰۰ اصله درخت کاج و زیتون در خیابان شاهد شهر شاهدیه قطع شد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.